Dobrodosli na prvi i najbolji forum o Santa Justa Klanu!

HomePortalGalleryCalendarFAQ/

Share | 

Biografija

Go down 
*Sweet_baby*
No one can me stop!!!
No one can me stop!!!

Female
: 1584
Job/hobbies : music...
Humor : Looda sam...
Registration date : 21.01.2008

: Biografija   Tue 27 May 2008, 12:44 pm

Ovde su biografije od Natalie! :)

♥ 92% dece slusha narodnjake, ako si ti u ovih 8% zalepi ovo u svoj potpis! ♥
   Go down
  http://santajustaklan4um.niceboard.net
*Sweet_baby*
No one can me stop!!!
No one can me stop!!!

Female
: 1584
Job/hobbies : music...
Humor : Looda sam...
Registration date : 21.01.2008

: Re: Biografija   Tue 27 May 2008, 12:44 pm

Hvala boniti_de_mas koja je i nasla biografiju:

Nombre Completo : Natalia Snchez Molina
Fecha y lugar de nacimiento: 27/3/90 en Sevilla, pero ahora vive en Majadahonda (Madrid).--Aries-- 15 años.
Vive con sus padres y su hermana Sandra (mayor que ella).
MIDE:1'65 cm.
PESA:46 Kg
Pelo: Rubio/castaño
Ojos:"Marrn,pero a veces se me aclaran dependiendo de la estacion del año."

--------------------------------------------------------------------------------

Acta como Tet en "Los Serrano" y cursa 3º de ESO.Desde el 2002 estudia interpretacin en la escuela de Juan Carlos Corazza.

Su debut cinematogrfico fue en la pelcula "Clara y Elena", recientemente hemos podido verla en "Hipnos", un thriller con mucha intriga española.

--------------------------------------------------------------------------------

CURIOSIDADES // HOBBIES :

Desde pequeña le ha gustado cantar, incluso cuando vena gente a su casa se pona a interpretar delante de ellos, madera de artista.
Con 2 años aprendi a tocar el violn,y estudi piano unos años ms tarde; hace poco ha ganado unos cuantos concursos de Gimnasia rtmica en Madrid.
Reconoce que ¡le encanta comer!, su plato preferido es la pasta y el arroz a la cubana.
Le apasionan los animales, en casa tiene 2 perras (Greta y Sita) y 6 tortugas.

SU FIRMA...

"Un besazo muy grande para todos los simpticos lectores.Natalia Snchez.":

-Fijndose bien, la firma manuscrita de Natalia es muy completa : Nombre y 1er apellido,esto es que es muy alegre y optimista, y con el trazo envolvente entre el nombre y apellido, da a entender que es muy creativa

♥ 92% dece slusha narodnjake, ako si ti u ovih 8% zalepi ovo u svoj potpis! ♥
   Go down
  http://santajustaklan4um.niceboard.net
bonita_de_mas
Victor's girlfriend
Victor's girlfriend

Female
: 133
Registration date : 22.05.2008

: Re: Biografija   Wed 28 May 2008, 8:14 am

nema na cemu

Forumska Tete br.1 u porodici br.1
   Go down
~*~ TETE ~*~
Dobro dosli na forum
Dobro dosli na forum

Female
: 24
Registration date : 08.06.2008

: Re: Biografija   Sun 08 Jun 2008, 6:54 pm

Своје деби остварила је 2001. године у филму Клара и Елена. Пре него што је добила улогу Тете у серији Серанови, имала је мање улоге у серијама Compañeros и Periodistas, 2002. године. Ипак, постала је једна од најпознатијих младих глумица у Шпанији улогом у серији Серанови, 2003. године. Играјући тинејџерку Марију Тересу Капдевиља, коју сви зову Тете, глумила је уз нека од најпознатијих глумачких имена Шпаније, као што су Антонио Ресинес, Белен Руеда и Хесус Бониља. Серија се снима и дан-данас. Током своје каријере, снимила је филмове Hipnos (2004), Los Recuerdos de Alicia (2005), Los Aires Difciles (2006) и Los Totewackers (2007), мада су то углавном биле мање улоге.

Током снимања серије Серанови, 2005. године је настала група Санта Хуста Клан, скраћено СХК. Чланови групе су постали Наталија, Виктор Елијас, Адријан Родригез и Андрес де ла Круз. Снимили су два албума, А Toda Mecha (2005) и DPM (2006). Синглови са првог албума били су "A Toda Mecha" и "De 1 Al 10", а са другог "Con Angelina Jolie Se Me Va La Olla". Оба диска су постигла платинаст тираж у Шпанији, а сви концерти били су им распродати. Песме које Наталија сама пева су "Soy La Cana" и "Pienso En Ti" са првог албума, као и "Entre Munecas" и "Besame" са другог.

Тренутно, будућност групе је неизвесна. Наиме, Виктор Елијас је основао нову групу, The Folks. Такође, постоје гласине да ће Адријан Родригез снимити свој соло албум, и да то све ставља тачку на Санта Хуста Клан.

Los Totewackers (2007) ... Ракел (филм)
Los Aires Difciles (2006) ... Ћаро (филм)
Los Recuerdos de Alicia (2005) ... Алисија (филм)
Hipnos (2004) ... Девојчица (филм)
Серанови (2003-) ... Марија Тереса "Тете" Капдевиља (телевизија)
Periodistas (2002) (телевизија)
Compañeros (2002) ... Веро (телевизија)
Clara y Elena (2002) (филм)
   Go down
  http://www.buntovnici.forumotion.com
Sponsored content

: Re: Biografija   

Go down

Biografija

1 of 1